✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Helooo everyone !! ♥ Welcome to Cieyda's Official blog . Kat sini Cieyda akan cerita macam-2 . Ta kisah laa pasal apa sekalipun . Kalau korang ta suka ta payah baca atau datang jenguk k ;). Hee xD . Oke chau dulu ! Hewhew ~
Cinta




Hye guys..Hee oke2..Cinta..?? huh,cakap pasal cinta , buat aku fed up je..Yeah,honestly , aku memang terlampau fedup dengan cinta dunia..Hati aku betul2 t'tutup untuk b'cinta gi da..Aku harap satu ary nanti aku dapat lelaki yang betul-2x cintakan aku..Aku tunggu My Mr.Right..hahah..Da macam citer dongeng da kn..? Tpi,aku teringin nk jadi macam Barbie yang boleh trbang,gne magik tuk dapat perw yg kte nak..n yg pling penting kita boleh guna Love posion untuk dpat lelaki yang kta suka...huhu..Bestnya..Gila suda..~ oke2..AKU FEDUP DENGAN HARAPAN DAN JANJI LELAKI..wahai kaum adam,kenapa la korang suka sakit kan hati kaum hawa..Haish..makin lama makin fedup aku dengan lelaki2 neyh..oke2..Pas nie jangan harap korang dapat hati aku lagi..Aku betul2 trluka dgn perangai korang..!!
Twillight!