✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Helooo everyone !! ♥ Welcome to Cieyda's Official blog . Kat sini Cieyda akan cerita macam-2 . Ta kisah laa pasal apa sekalipun . Kalau korang ta suka ta payah baca atau datang jenguk k ;). Hee xD . Oke chau dulu ! Hewhew ~


Seriously , aku betul-2 tade mood . And it must be about BOY . Ahhh !! Berserabut giler kepala aku bila cakap pasal lelaki . Aku rimas !! Rimass , rimass , rimass dan rimass ! Ada sorang lelaki nie crush dgn aku . And korang nak tahu apa ? Aku Bencikan Dia . Aku rimas dengan perangai dia . Kongkong , manja , baran dan mengada-ngada . Eeeii ! Ya Allah ! aku memang benci lelaki yg mcam tuh . Aku ingat kerimasan tuh takkan datang dlam hidup aku . But , unfortunately , it always come , come and come in my life !! Suck it ! Aku da cakap aku takkan couple-2 or anything yang seangkatan dgnnya . Because aku benci , rimas , menyampah dan meluat dengan lelaki . *tade kaitan dgn aku putus cinta or what keyh . Ahh ! Aku menyesal sangat-2 niat benda-2 tuh . Kenapa laa ?! Aku cuma ingin kehidupan yang selesa dan aman . Aku ta suka sape-2 ganggu kehidupan aku sekarang . Cukup laa selama nie aku bnyak dpat kesedihan . Dia !! Memang ta reti bahasa . Aku takkan terima kau even orang lain sekalipun . Aku rimas dan menyampah tahu ta ! Menyampah !! Huh . I've to settle this myself !
Twillight!