✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Helooo everyone !! ♥ Welcome to Cieyda's Official blog . Kat sini Cieyda akan cerita macam-2 . Ta kisah laa pasal apa sekalipun . Kalau korang ta suka ta payah baca atau datang jenguk k ;). Hee xD . Oke chau dulu ! Hewhew ~
Lelaki..Lelaki..Lelaki.
Hmm..Mungkin da tiba masanya aku lupakan kau..Lebih baik aku terus mengelak dari kau..Aku tak nak hati aku sakit dengan harapan kau..Aku menyesal dengar cerita kau..Kenapa kau bagi aku harapan..? Kenapa aku berharap kat kau..? Sepatutnya,aku tak berharap kat kau walau satu harapan sekalipun..Aku kecewa dengan jawapan kau..Pisang da berbuah dua kali..Aku benci kan keadaan ni..Aku benci..Kenapa lelaki yang baik selalu kecewakan seorang perempuan..? Kenapa..?? Ciri-ciri kau da cukup buat semua wanita tertarik..Tetapi kenapa kau harus hancurkan harapan tuh..Aku menyesal jumpa kau..Aku menyesal sangat2..Betapa bodohnya aku percayakan kau..Betapa bodohnya aku bergantung harapan kat kau..Aku rasa macam nak mati je..Aku rasa macam nak padam semua kenangan pahit ni dalam hidup aku..Truly,aku fedup dengan kau..Aku tak pernah rasa bosan dengan kau,tapi aku fedup dengan kau..Kau lelaki yang complicated..Aku harap aku takkan berjumpa dengan kau lagi..Baru je aku fikir nak buat something special untuk kau..Tapi,semuanya hancur sama sekali..


Twillight!