✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Helooo everyone !! ♥ Welcome to Cieyda's Official blog . Kat sini Cieyda akan cerita macam-2 . Ta kisah laa pasal apa sekalipun . Kalau korang ta suka ta payah baca atau datang jenguk k ;). Hee xD . Oke chau dulu ! Hewhew ~
Kecewa =(
Salam..Oke , skrang aku da mula kmbalikan perangai aku yang lama..Aku benci lelaki..Kenapa...??? Aku tak suka kan lelaki yang suka cakap bnda2 yang mmalukan prempuan..Seriously,aku nak nanges skrang..Aku tak nak kwan dgn spe2..Aku takut especially lelaki..Aku rasa aku da tak berguna lagi bila lelaki mula nak ckap pkara yg mmalukan tuh..Seriously,aku fedup nak hidup klau llaki ckap bnda2 tuh..Aku...perlukan lelaki yg pndai jge diri dn plg pnting dye xkn ckap aperw2 pkra yg mmalukn prempuan..Aku...='[ prlukan llaki yg xkan sntuh prempuan slagi blum aderw iktan yg sah..Aku ttap dgn pndrian aku..AkU BeNcikAN LeLaki..!!!



Twillight!